AGT 3526 ERGO fűkasza HONDA GX35 motorral
Gondozott kert gyorsan és kényelmesen
Tap'n'Go félautomata damilfej (tartozék):
Újratöltés: a damilt a damilfej / burkolat szétszedése nélkül be lehet fűzni és felcsévélni.
Adagolás: működés közben a damilfej orsódobját enyhén le kell koppintani a talajra, ezzel egy rugó ellenében működő kuplungszerkezetet oldunk, és a centrifugális erő kihúzza a vágószálat az orsóból, majd a vágókés rögtön méretre is vágja.
Népszerű típus, mert nem kell megállni munka közben damilt adagolni, de mi döntjük el mikor akarunk új damilt adagolni, a teljesen automata típusokkal ellentétben.
2,4 mm damilvastagság.
Háromágú, edzett acél bozótvágó kés (tartozék):
A vágólapot erős, alul megszálasodott gazok, tüskés cserjék és bokrok ritkításához és irtásához ajánljuk 1-2 cm-es vastagságig.
Nádvágására is megfelelő választás.
305 mm átmérő, 2 mm pengevastagság.
Vállheveder (tartozék):
Vállra akasztható, erős textilpánt, párnázott vállrésszel
Főbb jellemzői:
Honda GX35 négyütemű benzinmotor
Lökettérforgat: 35 cm3
Teljesítmény: 1 kW, 1,3 LE
Üzemanyag tartály: 0,63 l
Motorolaj tartály: 0,1 l
Dupla, ipari csapágyazású kuplungtengely
Kényelmes, helytakarékos hurokmarkolat
Sebesség (kihajtás): 9000 fordulat/perc
Vágási szélesség: 46,5 cm
Az alacsonyabb üzemanyag- és olajfogyasztásnak, illetve az alacsony karbantartási költségeknek köszönhetően, 50%-os költségmegtakarítást jelenthet felhasználójának az AGT fűkasza használata, a piacon kapható kétütemű motorokkal szerelt típusokkal szemben. A hatékony négyütemű motornak köszönhetően nem csak az olaj- és üzemanyagfogyasztás csökken, hanem a károsanyag kibocsátás mértéke is!
További jellemzők:
A kuplungon található két csapágynak köszönhetően minimális a vibráció.
A burkolaton lévő hűtőventilátor a motor megfelelő hőmérsékletéért, és így a hosszú élettartamért is felelős.
Nincs szükség keverékbenzinre
Nem kell olajozni munkaterületen
Halk motor, kevés kipufogó füst
Könnyű berántós indítás
26 mm-es csőátmérő
8 mm-es vastag tengely adja le a hajtást
Centrifugális kuplungrendszer