vezérlésrögzítő készlet
Ez az átfogó készlet biztosítja a motor vezérlésének korrekt, megbízható rögzítését a vezérműszíj cseréje alatt.
Használható a legtöbb mai járműhöz, akár benzines (Hpi), akár dízel (Hdi) motoros.
Elsősorban azonban a Mazda és Ford 2.0 és 2.3 iker-vezérműtengelyes, turbo motorjaihoz lett összeállítva a vezérműlánc cseréjéhez és a különböző szelep munkálatokhoz.
Alkalmazhatóság:
Ford/Mazda 1.4L, 1.6L 16V (Zetec-hez is), 1.7L, 1.8L 16V (Zetec-hez is), 2.0L 16V (Zetec-hez is), 2.3L Twin Cam (dupla vezérműtengely) Turbo
Ford/Mazda ZETEC E/SE 1.6L 16V, 1.8L 16V, 2.0L 16V
Mazda 121 1.25L (16V)
továbbá:
Benzines: 1.4 1.6 1.8 2.0 DOHC Zetec, 1.4 1.6 1.7 ‘MHA’ Puma, 1.25 1.4 Fiesta, 1.8 Duratec – SCi, Mazda 121 1.25L
Diesel: 1.4 TDCi, 1.8 D/TD, 1.8 Di, 1.8 TDCi, 1.8Di Endura, 2.0TD/TDCi, 2.4 D, 2.5 Di/Turbo/Tci,
Motorkód: C9DC, F9DA/B, C9DA/B, BHDA/B. BHPA, HCPA, FFDA, HCPB, P7PA, P9PA, R2PA, R3PA, RWPA, RFK, RFN, RKD, RTJ, RTK, 4EB, 4EC, 4ED, 4FA, 4FB, 4FC, 4FD, 4GA, 4GB, 4GC, 4GD,4GE, 4HB, 4HC
A készlet tartalmaz vezérmű és főtengely rögzítő és állító szerszámokat. Lendkerékrögzítőket, befecskendező szivattyú tengelyrögzítőt, tárcsalehúzót, vezérműszíj feszítő szerszámokat.
A megadott jármű típusok és motorkódok gyártói adatok, melyek általában nem teljeskörű listák és eltérések is előfordulhatnak bennük. Az ebből eredő kellemetlenségekért elnézésüket kérjük!
A vezérlésrögzítő (pozícionáló) szerszámon kívül szükség lehet egyéb célszerszámokra is a motor szakszerű szét –és összeszereléséhez. Pl: nyomatékkulcsra, vezérműszíj feszesség mérőre, lehúzóra, fogaskerék rögzítőre.
A vezérlésrögzítő szerszámok nem alkalmasak a csavarok, anyák megfelelő nyomatékra húzásához! Szereléskor ellenőrizze a gyári ajánlásokat!